vrijdag 17 juni 2011

Uilteg waarom ik paar dagen geen artikel heb gemaakt!

Sorry voor dat ik paar dagen geen artikel heb gemaakt.Dat komt door de redden dat ik naar school moet, en dat me ouders op de 2 kinderen op moet passen van de lieve buren.En dat ik het een beetje druk heb.
Ik help me ouders met de kinderen. En geloof me, het is niet altijd makkenlijk!
Ik en me ouders passen op 2 kinderen, een is 2 en een half jaar. en de ander ik 1 jaar.
de een jarige jongetje, is het een schatje! alleen het probleem is dat hij een kennig is. dus.. hij vergeet snel wie je bent. hij is ook heel erg bang voor mensen die die niet kent.hij kent me half. soms komt hij graag naar me, de andere keer huilt hij omdat ie me eng vind. maar mijn ouders mag hij super erg ;d
de andere kind is een meisje. is heel gezellig meisje alleen soms lastig. maar ze kan ook heel aardig zijn. dusja. en soms heeft de ene een huilaanval en dan moet je ze aan het lachen krijgen anders stopt ie niet.
Achja, t zijn wel schatjes! Dus, dat is de uitleg ik hoop dat je me snapt en morgen komt er een artikel!


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten